• Ole Huld

Hvad er Social Storytelling

Jeg bruger ofte betegnelsen Social Storytelling om de projekter, jeg har fingrene i. Her er XX ting, du skal huske, hvis du også vil lave Social Storytelling.


- Social Storytelling handler om at skabe magi sammen med sine brugere og kunder. Vi ønsker alle sammen autentiske fortællinger, og Social Storytelling er en velegnet arbejdsmetode til det formål.


- Social Storytelling er en metode til at starte en samtale med brugerne og kunderne og få indblik i ukendte verdener og dermed skabe unikt indhold.


- Social Storytelling lader folk bidrage på alle mulige måder, og kan derfor skabe større engagement omkring jeres produkt eller projekt.


- Social Storytelling placerer indholdet på de platforme - digitale såvel som fysiske - hvor brugerne og kunderne er. Social Storytelling er derfor i min optik crossmedia.


- Social Storytelling viser, at du har noget på hjertet. At du har et formål med det du gør. At du gør det for nogen. Så vær social når du vil fortælle historier.


- Social Storytelling lader dig tage skridtet ind i den nye medievirkelighed uden at du mister dig selv. Vær digital, men husk det fysiske, det taktile og det menneskelige.


- Social Storytelling handler om at gribe øjeblikket, om at lege med indholdet og at være i proces. Du er ikke i mål endnu.


- Social Storytelling drejer sig ikke om penge, men om mennesker, historier og om at være noget for og sammen med hinanden. Men der kan være penge at spare i at bruge Social Storytelling som metode.


Vil du vide mere om Social Storytelling og selv i gang med det?

Så inviter mig på kaffe, book et foredrag eller en workshop-dag.


tag kontakt nu!

OleHuld&
København + resten af landet

Tel: (+45) 42456270

hello@olehuld.dk

  • Facebook
  • LinkedIn

2018 OleHuld&